FLAME LAWYER LADY // Сайт практикующего юриста

 

Порядок внесення платежів за забруднення навколишнього природного середовища

Консультация по земельному праву



За рішенням міської ради народних депутатів, заводу гумотехнічних виробів було передано частину коштів позабюджетного фонду охорони навколишнього природного середовища для будівництва природоохоронних об'єктів. Під час перевірки правильності використання наданих коштів місцевою державною адміністрацією встановлено, що більше як 30% виділених коштів було використано на будівництво житлового будинку, придбання земельної ділянки у курортній зоні для працівників заводу і закупівлі на біржі коштовного імпортного фільтраційного устаткування та приладів контролю викидів в атмосферу.
Відмічено також, що встановлені заводу платежі за забруднення навколишнього природного середовища перераховувалися тільки два рази на рік пропорційно фактичній кількості забруднюючих речовин за показниками контрольних приладів, які включалися лише в денні години роботи.
Місцева державна адміністрація звернулася до господарського суду з позовом про повернення коштів у позабюджетний фонд з урахуванням планового прибутку і про стягнення невиплачених заводом платежів за забруднення навколишнього природного середовища.


Консультация

Економіко-правове стимулювання екологічної діяльності —встановлені чинним законодавством пільги, переваги, компенсації та інші економічні форми заохочення, спрямовані на ініціативне здійснення юридичними і фізичними особами заходів щодо ефективного використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного сере-довиша і забезпечення екологічної безпеки Джерела економіко-правового стимулювання екологічної діяльності -Бюджетні асигнування, Позабюджетні кошти, Кошти юри дичних і фізичних осіб, Ініціативні екологічні кошти.
Згідно п. 7.2. Інструкції про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища Базовий податковий (звітний) період збору за забруднення навколишнього природного середовища дорівнює календарному кварталу. Податкові розрахунки збору подаються платниками органам державної податкової служби протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, за місцем податкової реєстрації платника (місцем перебування на податковому обліку в органах державної податкової служби).
Згідно п. 7.6. Інструкції про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища Збір, який справляється за скиди та розміщені відходи в межах лімітів, відноситься на валові витрати виробництва та обігу, а за перевищення цих лімітів - не включається до складу валових витрат платників збору. Фізичні особи - суб'єкти господарювання включають збір до складу витрат виробництва (обігу). Збір, який справляється за викиди стаціонарними та пересувними джерелами забруднення, відноситься на валові витрати виробництва та обігу відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств". Для платників - бюджетних організацій збір за забруднення відноситься на видатки і передбачається в кошторисі доходів і видатків.
При складанні форми податкового розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища базові нормативи збору платники записують у колонці 3 «Нормативи збору згідно з додатком 1 до постанови КМУ від 01.03.99 р. № 303» податкового розрахунку збору – це значення нормативів збору на 31 грудня 2007 р. з урахуванням коефіцієнта 2,373 та індексу інфляції за 2006р. - 1,116.
Коефіцієнт індексу споживчих цін (індексу інфляції) за 2007 р. для індексації нормативів збору в 2008 р. має значення 1,166 і записується платниками у колонці 4 «Коефіцієнт індексації нормативів збору».
Норми постанови № 1317 застосовуються платниками збору починаючи з 1 січня 2008 р. Уперше така індексація буде здійснена при складанні податкових розрахунків збору за I квартал 2008 р. Платники індексуватимуть не базовий норматив збору, а проіндексований у попередньому році норматив збору.
У результаті нормативи збору за забруднення навколишнього природного середовища будуть щороку збільшуватися на індекс споживчих цін (індекс інфляції) попереднього року.
Насамкінець слід зазначити, що норма щодо непроведення індексації нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища у разі, якщо індекс споживчих цін (індекс інфляції) за попередній рік не перевищує 100 %, залишається незмінною.
Отже, завод повинен сплачувати щоквартально платежі за забруднення природного середовища та доперерахувати суму заборгованості до бюджету.


Создан 26 дек 2009



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником